چطوری میشه

کارهایی که قبل از به روز رسانی وردپرس به آخرین نسخه باید انجام دهید

کارهایی که قبل از به روز رسانی وردپرس به آخرین نسخه باید انجام دهید

اگر وردپرس را اجرا می کنید، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که وردپرس را به روز نگه دارید. بسیاری از افراد شکایت دارند که نصب وردپرس آنها تحت تأثیر برخی اسکریپت های مخرب قرار گرفته است و در بیشتر موارد مقصر نصب قدیمی وردپرس است. بنابراین…

همیشه نصب وردپرس خود را به آخرین نسخه به روز نگه دارید.

به‌روزرسانی وردپرس: کارهایی که باید قبل از زدن دکمه «اکنون به‌روزرسانی» انجام دهید

اکنون که عواقب به‌روز نگه‌داشتن نصب وردپرس را می‌دانید، بیایید قبل از زدن دکمه «اکنون به‌روزرسانی» در مورد مواردی که باید مراقب آن باشیم، بیاموزیم. این مراحل بسیار مهم هستند و من قویاً به شما توصیه می کنم این مراحل را انجام دهید.

مرحله 1: الزامات را بررسی کنید

قبل از شروع، بهتر است حداقل صفحه الزامات ابتدا مطمئن شوید که میزبان وب شما دارای نسخه های مورد نیاز PHP و MySQL است.

شرایط فعلی برای اجرای وردپرس در میزبان وب عبارتند از:

  • PHP 5.2.4 یا بالاتر
  • MySQL 5.0 یا بالاتر
  • ماژول mod_rewrite آپاچی

مرحله 2: تم‌ها و افزونه‌ها را بررسی و به‌روزرسانی کنید

موضوعات: دوباره با توسعه‌دهنده پوسته خود چک کنید و مطمئن شوید که تم شما با نسخه جدید وردپرس سازگار است. برخی از تم ها پس از به روز رسانی به آخرین نسخه مشکل ایجاد می کنند و بنابراین لازم است ابتدا قبل از به روز رسانی بررسی شود. توسعه دهندگان ممکن است برای انتشار یک تم به روز شده زمان ببرد، در این صورت باید منتظر بمانید تا این اتفاق بیفتد. ابتدا تم را به روز کنید و سپس به مرحله بعدی بروید.

اگر از تم پیش‌فرض وردپرس Twenty Eleven یا Twenty Twelve استفاده می‌کنید، پس از به‌روزرسانی وردپرس، تم شما نیز به‌روزرسانی می‌شود.  اگر سفارشی‌سازی‌هایی انجام داده‌اید، حتماً از طرح زمینه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید وگرنه آن تغییرات از بین می‌رود.

افزونه‌ها: WordPress Akismet و Hello Dolly را به نسخه جدید به‌روزرسانی می‌کند. در بیشتر موارد، نیازی نیست که نگران سایر پلاگین ها باشید. نویسندگان افزونه هر زمان که نیاز داشته باشند، به روز رسانی را برای افزونه های خود منتشر می کنند.

مرحله 3: پشتیبان گیری از وردپرس

حتما با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP یا مستقیماً از cPanel از تمام فایل های وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. سپس به داشبورد وردپرس > ابزارها > صادرات بروید. “All content” را انتخاب کنید و دکمه “Download Export File” را بزنید.

export

اکنون که از فایل‌ها، صفحات و پست‌ها نسخه پشتیبان تهیه می‌شود، وقت آن است که از پایگاه داده وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای انجام این کار، از افزونه WP-DBManager استفاده کنید. از این افزونه استفاده کنید و از پایگاه داده خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این افزونه همچنین می تواند به بهینه سازی پایگاه داده، تعمیر پایگاه داده، پشتیبان گیری و بازیابی پایگاه داده، رها کردن/خالی کردن جداول و اجرای پرس و جوهای انتخاب شده کمک کند.

به روز رسانی وردپرس

هنگامی که تمام این مراحل را کامل کردید، وقت آن است که به جلو بروید. ساده ترین راه برای به روز رسانی وردپرس استفاده از به روز رسانی خودکار است که برای اکثر مردم عالی است. همچنین یک راه دستی برای به روز رسانی وردپرس وجود دارد، اما این موضوع خارج از محدوده این مقاله است.

برای راه‌اندازی به‌روزرسانی خودکار، روی پیوند موجود در بنر نسخه جدید در بالا کلیک کنید یا به داشبورد > منوی ارتقا بروید. روی دکمه «به‌روزرسانی خودکار» کلیک کنید و فرآیند به‌روزرسانی باید شروع شود.

پس از تکمیل به‌روزرسانی، به صفحه خوش‌آمدگویی هدایت می‌شوید. تبریک می گویم! شما با موفقیت نصب وردپرس خود را به آخرین نسخه به روز کردید!

به نسخه جدید وردپرس خوش آمدید.

حتما بخوانید : API بازنویسی وردپرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا